دوره آموزشی تببین ضرورت های HSE در شرکت پالایش گازفجرجم برگزار شد
دراين دوره اموزشي كه توسط واحد آموزش اداره HSE برنامه ريزي شده بود جمعي از مديران و سرپرستان واحدهاي مختلف شركت حضور داشتند.
دكتر سعيد گيوه چي دانشيار مديريت بحران و HSE دانشگاه تهران در اين دوره آموزشي به تشريح مفاهيم خطر در صنعت گاز كشور پرداخت.
در این دوره آموزشی تعاریف اولیه /نقطه فلش / اشتعال پذیری و انفجار پذیری درصنعت گاز تشریح شد و رفتارشناسی انفجارپودری و دمای خوداشتغالی نیز از دیگر موارد مطرح شده در این دوره آموزشی بوده است
اين دوره نيز به مدت دو روز و با هدف بهره وری بیشتر در محیط کار توسط واحد آموزش شركت برنامه ریزی شده است

