سرپرست روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم خبر داد:
برگزاري مراسم تجليل از بازنشستگان شركت در آينده ي نزديك
سرپرست روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم با اشاره به اهميت تكريم بازنشستگان شركت و تجليل از سالها كاروتلاش اين عزيزان گفت: مراسم تجليل از بازنشستگان سالهاي 97 و 98 به زودي برگزار ميشود.
وي افزود: طي سالهاي اخير تعداد زيادي از كاركنان ارزشمند شركت پالايش گازفجرجم به افتخار بازنشستگي نائل شدند كه هر كدام سرمايه بزرگي براي اين شركت محسوب ميشوند.
مهندس سيد مهدي احمدي ادامه داد: من اعتقاد دارم اين نسل از كاركنان پالايشگاه جم كه عموما از ابتداي راه اندازي پالايشگاه ،با تمام فراز و نشيب ها همراه بودند هرگز بازنشسته نمي شوند و كار وانرژي و تلاش با اين عزيزان در سالهاي بعد بازنشستگي نيز خواهد ماند.
وي خدمت كاركنان در پالايشگاه فجرجم را بسيار ستودني دانست و گفت:همه ما مي دانيم عزيزاني كه امروز در اين شركت بازنشست مي شوند در طول دوران كاري ،چه خدمت عظيمي را به ملت ايران ارئه دادند.آنها بدون واسطه و با نگاه بلند خود وبا اتكال به خداوند متعال يكي از باارزشمند ترين نياز هاي ضروري هر خانوار كه گاز طبيعي باشد را به نقاط مختلف ايران زمين هديه مي كردند و اين كار سترگ براي هميشه در افتخارات شركت ثبت خواهد شد.
سرپرست روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم يادآور شد: بيش از 40 نفر از كاركنان شركت طي سالهاي 97 و 98 بازنشسته شده اند و روند بازنشستگي كاركنان اين شركت براي سالهاي آينده همچنان روند صعودي خواهد بود.
وي تاكيد كرد: روابط عمومي شركت مانند سالهاي گذشته خود را مكلف مي داند هر ساله مراسمي كه در شان و منزلت اين عزيزان است برگزار كند و كاركنان بازنشسته به همراه خانواده هاي محترم آنها مورد تجليل قرار گيرند.