شرکت پالایش گازفجرجم قدم های بزرگی در راستای اجرای قانون سلامت اداری برداشته است
رئیس بازرسی شرکت ملی گاز ایران در سمینار ارتقای سلامت نظام اداری که شرکت پالایش گازفجرجم برگزار شده بود گفت: پالایشگاه جم قدم های بزرگی در راستای اجرای قانون ارتقاء سلامت نظام اداری برداشته است.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم، محمدهادی امجدی پوراظهار داشت: زحمات زيادي در زمينه پياده سازي كامل قانون ارتقای سلامت نظام اداری در پالايشگاه جم شاهد هستيم ودر حال حاضر شركت ملي گاز از اين حيث در وزارت نفت پيشرو است.
وي افزود: بدون شك اهتمام مديران وسرپرستان شركت پالايش گازفجرجم به اجراي دقيق قانون ارتقای سلامت نظام اداری مي تواند به شفافيت وصيانت از نيروي انساني در سازمان كمك كند.
رئیس بازرسی شرکت ملی گاز ایران تصريح كرد:خوشبختانه دستگاههاي زير مجموعه شركت ملي گاز ايران دستگاههاي سالمي هستند اما اين امر نبايد ما را از ارتقاء سلامت اداري در درون مجموعه خود غافل كند.
وي ادامه داد: زمينه هاي بروز فساد در سازمان ها با اجراي اين قانون از بين ميرود و تمامي امور با شفافيت ودقت بيشتري در سازمان به پيش خواهد رفت.
توضیحاتی پیرامون راهکارهای نظارت برحسن اجرای سلامت نظام اداری،اجرای صحیح قوانین ومقررات وهمچنین تهیه وتدوین شاخص های سنجش میزان سلامت نظام اداری از ديگر مواردي بود كه رئیس بازرسی شرکت ملی گاز ایران در اين نشست به آن پرداخت.
مديرعامل شركت پالايش گازفجرجم نيز در ابتداي اين سمينار كه جمع قابل توجهي از مديران وسرپرستان شركت نيز حضور داشتند بر لزوم اجراي كامل قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد و الگوی سنجش آن در پالايشگاه تاكيد كرد.
وي گفت:اگر چه شركت پالايش گازفجرجم قبلا نيز يك بارازاين حيث مورد ارزيابي قرار گرفته است اما ارزيابي مجدد مي تواند فرصتهاي بهبود بيشتري پيش روي كاركنان و اهداف مديران باز كند.