شیرین سازی گاز یک سکوی پارس جنوبی در پالایشگاه فجرجم
مديرعامل شركت پالايش گازفجرجم در نشست سرپرستي ماهيانه اين شركت گفت: با توجه به كمبود خوراك فعلي پالايشگاه از مخازن ناروكنگان ،در آينده ي نزديك پالايشگاه فجرجم بايد خودرا آماده شيرين سازي گاز ترش يك سكوي كامل پارس جنوبي نمايد.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم،هادي هاشم زاده فرهنگ خاطرنشان كرد: گاز ترش اين سكوي پارس جنوبي از مخزن مشترك معادل 25 تا 28 ميليون متر مكعب گاز جهت عمليات شيرين سازي به اين شركت اختصاص مي يابد.
مديرعامل شركت پالايش گازفجرجم ادامه داد: بر همين اساس مدت زمان تعميرات اساسي پيش رو با رعايت كليه الزامات فني وHSE در تمامي بخش هاي ايمني ، بهداشت ومحيط زيست مي بايست مديريت شده و پالايشگاه خود را آماده دريافت خوراك حداكثري از منابع تعريف شده كند.
وي با اشاره به پيشرفت برخي حوزه ها در عمليات تعميرات اساسي اظهار داشت: در سال جاري خوشبختانه مصاديق خوبي در زمينه HSE، مديريت منطبق با برنامه و انضباط كارگاهي در پروژه تعميرات اساسي شاهد هستيم كه انشالله در روند كار تاثير مثبتي خواهد گذاشت.
هاشم زاده فرهنگ در ادامه سخنان خود، ” تحقق اهداف ايمني” مطابق با سال گذشته شركت را بارديگر مورد تاكيد قرارداد و تصريح كرد: عمليات تعميرات اساسي كه از 20 فروردين ماه سال جاري در دو واحد شيرين سازي شركت شروع شده است انتظار مي رود تا پايان مهر ماه ادامه داشته باشد.