طی 5 سال آینده 219 نفر از کارکنان شرکت پالایش گازفجرجم بازنشسته میشوند

نویسنده:
webadmin-site
تاریخ انتشار:
26 دسامبر 2019
دیدگاه ها:
13981051

مهندس سید مهدی احمدی سرپرست روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم در مراسم تجلیل از بازنشستگان این شرکت گفت:امروز 77 نفر از همکاران ما که طی سه سال اخیر به افتخار بازنشستگی رسیده اند در جمع ما حضور دارند و طی 5 سال آینده نیز 219 نفر از دیگر عزیزان شاغل در شرکت پالایش گازفجرجم بازنشسته خواهند شد

مهندس سيد مهدي احمدي سرپرست روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم در مراسم تجليل از بازنشستگان اين شركت گفت:امروز 77 نفر از همكاران ما كه طي سه سال اخير به افتخار بازنشستگي رسيده اند در جمع ما حضور دارند و طي 5 سال آينده نيز 219 نفر از ديگر عزيزان شاغل در شركت پالايش گازفجرجم بازنشسته خواهند شد واين امار هر چقدر جلوتر مي رويم حكايت از كوچك شدن سازمان و بازنشستگي بيشتر كاركنان است كه روابط عمومي خود را موظف مي داند تنها به برگزاري مراسم تجليل از اين عزيزان اكتفا نكند و بلكه حلقه پيوندي باشد كه همواره تجربه ها و خاطرات اين عزيزان در سازمان به نيكي ياد شود.
وي افزود: ما در روابط عمومي اعتقاد داريم كاركنان شركت پالايش گازفجرجم مانند ديگر كاركنان صنعت نفت، بهترين سالهاي عمر خود را در صيانت از تاسيساتي گذاشتند كه مهم ترين منبع درآمدي كشور است و امروز حاصل تلاش انها خانه هاي ميليون ها ايراني را گرم نگه داشته است و اكنون خود به افتخار بازنشستگي نائل شدند.
سرپرست روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم ادامه داد: طي بررسي هايي كه روابط عمومي داشته است شركت پالايش گازفجرجم در طول عمر تاسيس خود تا كنون ميزبان عزيزاني از بيش از يك سوم استان هاي كشور بوده است و ما امروز خوب مي دانيم بازنشستگان ما بهترين سفیران شركت جهت معرفي رسالت و اهميت پالايشگاه فجرجم بعنوان يكي از مهم ترين پالايشگاه هاي گازكشور هستند و اين عزيزان به خاطر تعلق سازماني خود در جاي جاي اين ميهن اسلامي همچنان يك سرمايه ي بالقوه اي براي سازمان محسوب ميشوند.
وي تصريح كرد: امشب دومين سالي است كه تكريم از بازنشستگان عزيز به صورت جمعي و با درايت مديران محترم و بخصوص مهندس نجفي كه همواره تاكيد بر تكريم مجموعه ي كاركنان و بازنشستگان دارند برگزار مي كنيم و روابط عمومي شركت اين آيين نيكو را انشالله با اتكال به خداوند متعال براي سالهاي آينده نيز ادامه خواهد داد و تلاش خواهيم كرد از تمام ظرفيت هاي ممكن در راستاي بهتر برگزار شدن اين مراسم استفاده كنيم.
سيد مهدي احمدي اضافه كرد: همكاران عزيز من سالهاي سال در يكي از بزرگترين پالايشگاه هاي كشور خدمت كردند و اكنون زندگي دوباره اي ،با فرصت بيشتر در كنار خانواده سپري مي كنند و  جابجايي محيط ها براي ما انسان ها مانند يك سفر هست كه دنيايي تجربه در درون خود دارد.

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم