نشاطی دوباره در برنامه های کوهنوردی کارکنان شرکت پالایش گازفجرجم
هیات کوهنوردی شرکت پالایش گازفجرجم که یکی از فعال ترین هیات های کوهنوردی منطقه است وهمواره برنامه های ورزشی خود را در تمام طول سال با نظم خاصی انجام میدهد این روزها با اغازطراوت طبیعت وبارندگی در منطقه نشاطی دوباره به خود بخشیده است .
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم، برنامه كوهنوردي در ارتفاعات كوههاي پلنگی به بیدخوار ، مکو،کربیزو،پیه سی سواران ، تنگ حنا و کورو(مسیرسیراف-جم) در شهرستان جم تنها بخشي ازاقدامات اين هيات در هفته هاي اخير بوده است.
اين گروه ورزشي همچنين مصادف بابیستم صفر و روز اربعین امام حسین (ع) با هماهنگي رئیس هیات کوهنوردی شهرستان جم وشرکت پالایش گازفجرجم و سرپرست خدمات ورزش همانند دوسال قبل ، از میدان فاضل جمی تا حسینیه حسین آباد جم پیاده روی كرد.
حسين شباني يكي از كوهنوردان فعال اين هيات كوهنوردي شركت پالايش گازفجرجم در مورد پياده روي به احترام ابا عبدالله الحسين گفت: همين طور كه در مسير پياده روي خود از روستاهای زیبامکان،صیدی ،قائدی،هنگدان،بابامبارکی وگوچوخرزهره عبور مي كرديم يكي از همكاران مداحي مي كرد و حال وهواي خاصي در گروه وجود داشت.
وي ادامه داد يكي از مداحان اهلبیت (ع) نيز در حسینیه حسین آباد (يكي از روستاهايي كه در طول مسير پياده روي وجود داشت) زیارت اربعین خواند وبا استقبال ديگر افراد شركت كننده روبرو شد.
شباني با بيان اينكه ورزش كوهنوردي پالايشگاه اهداف فرهنگي متعددي در برنامه هاي خود وحين كوهنوردي وپياده روي اجرا مي كند خاطر نشان كرد: انشاالله تا پايان سال جاري برنامه هاي متعدد ديگري نيز در همين راستا خواهيم داشت.