هیتاچی ژاپن به پالایشگاه فجرجم آمد

نویسنده:
webadmin-site
تاریخ انتشار:
04 دسامبر 2016
دیدگاه ها:
هیتاچی ژاپن به پالایشگاه فجرجم آمد

شرکت هیتاچی ژاپن با اجرای برجام، همکاری خود با شرکت پالایش گاز فجرجم را از سر گرفت.

به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم، هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم، امروز (یکشنبه، ١٤ آذرماه) در جمع خبرنگاران گفت: ساخت دومین نیروگاه این شرکت با هدف تولید ٨٢,٥ مگاوات ساعت برق از سال ٨٥ در دستور کار قرار گرفت که به دلیل تحریم ها امکان اجرای آن فراهم نشد.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم جم ادامه داد: با اجرای برجام و حضور شرکت هیتاچی ژاپن در این پالایشگاه، ساخت نیروگاه بار دیگر در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: تاکنون دو واحد این پالایشگاه به مدار آمده و واحد سوم آن نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
صادرات میعانات گازی فجرجم به کشورهای ژاپن، هند و کره جنوبی
هاشم زاده فرهنگ گفت: شرکت پالایش گاز فجرجم در هشت ماه امسال چهار میلیون و ٤٠٠ بشکه میعانات گازی تولید و به کشورهای کره جنوبی، هند و ژاپن صادر کرده است.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم ادامه داد: میعانات گازی این پالایشگاه پس از ارسال به بندر سیراف، صادر می شود.
مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم افزود: بندر سیراف که راهبری آن بر عهده این شرکت قرار دارد سالانه ظرفیت صادرات ٩ میلیون بشکه میعانات گازی را دارد.
وی یادآور شد: از ابتدای فعالیت این شرکت تاکنون ٢٦٩ میلیون بشکه میعانات گازی تولید شده است.

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم