پالایشگاه جم یک ظرفیت بزرگی برای شهرستان جم است

نویسنده:
محمد بهزادی نسب
تاریخ انتشار:
16 ژانویه 2025
دیدگاه ها:
photo16474872590

صنعت تهدید نیست و بلکه ظرفیت است.

نماینده مردم در مجلس:

پالایشگاه جم یک ظرفیت بزرگی برای شهرستان جم است

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز فجرجم؛ موسی احمدی در مراسم معارفه فرماندار جدید جم گفت: صنعت تهدید نیست و بلکه ظرفیت است.

وی ادامه داد: تعامل با صنعت برای توسعه شهرستان جم می‌تواند بسیار موثر باشد.

نماینده مردم در مجلس اظهار داشت: تنگستانی از افراد شاخص، توانمند و با رزومه خوب برای سکان فرمانداری جم است.

وی با بیان اینکه شهرستان جم از نظر فرهنگی، ادبی، و علمی ظرفیت بالایی دارد، افزود: تنگستانی یک فرماندار صاحب تدبیرو عقلانیت است، وی با ایجاد همدلی و مشارکت با نهادهای دولتی می‌تواند افق روشنی برای جم ترسیم کند.

موسی احمدی تصریح کرد: سد باغان نیز یک ظرفیت بزرگ برای شهرستان جم است که آینده از آن یاد خواهند کرد.

گفتنی است احداث سد بزرگ باغان ، با مشارکت مالی شرکت پالایش گازفجرجم در حال نهایی شدن است.

احمدی با اشاره به اینکه نشست با وزرا برای معرفی ظرفیت های استان یک شروع خوب برای استاندار بود، خواستار اتمام پروژه سد باغان، شروع پروژه باند دوم فیروزآباد به جم و اتمام فاز ۲ و ۳ آب‌شیرین‌کن سیراف به جم با نگاه ویژه استاندار شد.

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم