پایان عملیات تعمیرات اساسی 8 ردیف شیرین سازی در پالایشگاه فجرجم
رئیس اداره تعمیرات شرکت پالایش گاز فجرجم گفت: تعمیرات اساسی واحد های عملیاتی این شرکت به پایان رسیده است وبه زودی تمامی واحدهای شیرین سازی در سرویس قرار خواهند گرفت.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم،هادي شامرادلو اظهار داشت: با توجه به ضرورت اجراي همزمان پروژه اسكن تجهيزات به منظور امكان سنجي دريافت 50 ميليون متر مكعب گاز از عسلويه؛ تعميرات اساسي امسال يك ماه بيشتر به طول انجاميد.
وي افزود: بر اساس همين ضرورت براي اولين بار واحد تعميرات شركت ،شرايط كامل جهت ضخامت سنجي و اسكن 16 برج ،دهها مبدل و ظروف و چند هزار متر ازلوله هاي واحد شيرين سازي را در حين تعميرات اساسي آماده ودر اختيار بازرسي فني قرار دادند.
رئيس اداره تعميرات شركت پالايش گاز فجرجم ادامه داد: آماده كردن مسير برج ها ،مبدل ها، لوله ها ومخازن براي انجام عمليات ضخامت سنجي واسكن كار بسيار مهم وحساسي بود كه توسط كاركنان وكارگران همين مجموعه در قالب حجم وسيعي از فعاليت هاي چون داربست بندي ،سند بلايت ،رنگ آميزي و تعويض عايق صورت گرفت.
وي نوسازي عايق خطوط لوله ها،برج ها ومخازن در عمليات تعميرات اساسي را نيز يكي ديگر از مهم ترين اقدامات اين واحد دانست وتصريح كرد: همكاران ما در اين بخش نزديك به دو هزار متر لوله وبيش از همين مقدار سطوح مخازن را عايق كاري كردند و حجم كار انجام شده بسيار بيشتر از سالهاي گذشته بوده است.
شامرادلو با اشاره به رعايت كليه الزامات ايمني ،بهداشت ومحيط زيست در عمليات بزرگ تعميرات اساسي امسال گفت: انشالله با پايداري كامل در توليد به استقبال زمستان خواهيم رفت.