پایان عملیات مانور مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در شرکت پالایش گازفجرجم
عمليات مانور مديريت بحران و پدافند غيرعامل در شركت پالايش گازفجرجم كه با حضور جمعي از كاركنان،مديران و مسولين شهرستاني در محل شركت برگزار شده بود پايان يافت.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم؛ در اين مانور بيش از 100 نفر از كاركنان بخش هاي مختلف مشاركت داشتند و در بخش هاي مختلف مانور فعال بودند.
توقف توليد وانفجار آتش سوزي و نشت شديد گازهاي قابل اشتعال در دو واحد شركت بعنوان سناريوي مانور تعريف شده بود وبر اساس آن تمامي نيروهاي عملياتي شركت در حالت آماده باش بودند.
اين مانور بدون اطلاع قبلي برگزار گرديد و طبيعي بودن مانور و تشكيل اعضاي هسته مديريت بحران در شركت از شاخص هاي اين مانور نسبت به مانور هاي قبلي بود.