پیاده سازی سیستم مدیریت انرژی

نویسنده:
webadmin-site
تاریخ انتشار:
16 آگوست 2017
دیدگاه ها:
139605253

آگاهی از سطوح مصرف انرژی و جنبه های مهم و تاثیرگذار، مشخص شدن نقشه انرژی در سایت وتعیین اولویت ها بر اساس مقدار مصرف و هزینه حامل های انرژی و کاهش آلودگی محیط زیست و اشاعه گاز CO2 از مهم ترین اخداف پیاده سازری این سیستم عنوان شده است.

در حال حاضر اقدامات لازم در خصوص پیاده سازی سیستم مدیریت انرژی  در شركت پالايش گازفجرجم و ارزیابی میزان موفقیت اين سيتم دراين شركت در حال انجام است.
روز گذشته نيز روند انجام اقدامات و شرح وظایف اعضا طي نشستي با حضور مديرعامل،سرپرستان شركت و مشاور طرح تشريح شد .
 گفتني است طبق قانون اصلاح الگوی مصرف کلیه مصرف کنندگان انرژی با مصرف سالانه سوخت بیش از پنج میلیون متر مکعب گاز و یا سوخت مایع معادل آن و تقاضای (دیماند)قدرت الکتریکی بیش ازیک مگاوات موظفند با ایجاد واحد مدیریت انرژی از طریق صرفه جویی یا استفاده از امکانات بخش خصوصی و یا بدون گسترش تشکیلات دولتی نسبت به انجام ممیزی انرژی و بهینه سازی مصرف انرژی و اجرای راهکارهای لازم جهت بهینه سازی مصرف انرژی به منظور دستیابی به معیارهای موضوع (ماده 11)این قانون اقدام نمایند .

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم