پیام تبریک مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

نویسنده:
محمد بهزادی نسب
تاریخ انتشار:
12 اسفند 1403
دیدگاه ها:
پیام-مدیرعامل - Copy

همکاران عزیز، امسال ماه بهار قرآن و ماه بهار طبیعت هم نوا شده است و ما این هم نوایی را هدیه الهی دانسته و آن را مغتنم می شماریم.

پیام تبریک مدیرعامل شرکت پالایش گاز فجرجم به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم؛ مهندس هاشمی در پیامی حلول ماه مبارک رمضان، را به تمامی کارکنان و خانواده های شریف آنان تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضانَ‏ الَّذی أُنْزِلَ فیهِ الْقُرْآنُ هُدیً لِلنَّاسِ وَ بَیِّناتٍ مِنَ الْهُدی‏ وَ الْفُرْقان

همکاران عزیز، امسال ماه بهار قرآن و ماه بهار طبیعت هم نوا شده است و ما این هم نوایی را هدیه الهی دانسته و آن را مغتنم می شماریم.

امید است در این ماه مبارک، با بهره‌گیری از فرصت‌های معنوی و ارزشمند آن، بتوانیم گامی مؤثر در راستای خودسازی، همدلی و کمک به نیازمندان برداریم و با استعانت از خداوند متعال، در مسیر خدمت به میهن عزیزمان و تحقق اهداف والای شرکت ملی گاز ایران موفق و سربلند باشیم.

سید محمد مهدی هاشمی/ مدیرعامل

مطالب مرتبط

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)

photo24709840431

حضور وزیر نفت و معاون وزیر نفت در اجتماع میثاق با رهبر منتخب

photo24675515189 (1)

‌تأمین سوخت بی‌وقفه ادامه دارد/ نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم