پیام رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گازفجرجم به مناسبت روز خبرنگار
مهندس سيد مهدي احمدي طي پيامي روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران شهرستان جم تبريك گفت.متن پيام وي به شرح زير است: "سوگندبه قلم وآنچه مي نويسد"
روز خبرنگار فرصتی است برای تقدیر از کسانی که در لباس خبرنگاری رسالت خطیر آگاهی بخشی و اطلاع رسانی را بر عهده گرفته اند و به جامعه ما خدمت مي كنند.
خبرنگاری، حرفه ای سخت و در عین حال تاثیرگذار و پرمسئولیت است.در شرایطی که امروز اطلاع رسانی از مسیر کانالهای مختلف ارتباطی و رسانه ای به ویژه شبکه های اجتماعی، حضور گسترده و روزافزون مخاطبان را به همراه داشته ، نقش خبرنگاران بسيار مهم وحياتي است .خوشبختانه شركت پالايش گازفجرجم نيز از ظرفيت رسانه ها در بخش هاي مختلف، جهت انعكاس فعاليت هاي همكاران استقاده مي كند وتلاش خبرنگار خود و ديگر خبرنگاران شهرستان را همواره شايسته احترام وتقدير مي داند.
اینجانب 17 مرداد روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران عزیز تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برایشان آرزوی سربلندی و سلامتی دارم.
سيد مهدي احمدي
رئيس روابط عمومي