کسب مقام برتر HSE شرکت پالایش گازفجرجم در میان شرکت های پالایشی گاز
رییس بهداشت،ایمنی و محیط زیست شرکت ملی گاز ایران گفت: شرکت پالایش گازفجرجم موفق شده است از نظر HSE در میان شرکت های پالایشی به مقام نخست دست یابد .
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم؛محمدرضا يوسفي پور ضمن تبريك عيد سعيد غدير خم اين موفقيت را نتيجه فعاليت ها و مستندات ارسالي و بررسي هاي انجام شده در بخش هاي مختلف بهداشت،ايمني و محيط زيست پالايشگاه جم دانست.
وي افزود: يقينا اگر كوشش جمعي كاركنان و اعتقاد راسخ مديرعامل در راستاي استحكام فرهنگ HSE نبود اين موفقيت بزرگ براي شركت پالايش گازفجرجم بدست نمي امد.
رييس بهداشت،ايمني و محيط زيست شركت ملي گازهمچنين طي نامه اي از مهندس فرهنگ مديرعامل شركت پالايش گازفجرجم نيز خواسته است بعنوان نماينده شركت برتر حوزه HSE در ميان شركت هاي هاي پالايشي در گردهمايي خانواده بزرگ HSE صنعت گاز سخنراني و تجربيات پالايشگاه را به ديگر كاركنان و مديران انتقال دهد.
روابط عمومي نيز اين موفقيت مهم را به عموم كاركنان تبريك مي گويد.