دوره آموزشی تببین ضرورت های HSE در شرکت پالایش گازفجرجم برگزار شد

نویسنده:
webadmin-site
تاریخ انتشار:
06 اردیبهشت 1398
دیدگاه ها:
13980261

دراين دوره اموزشي كه توسط واحد آموزش اداره HSE برنامه ريزي شده بود جمعي از مديران و سرپرستان واحدهاي مختلف شركت حضور داشتند.

دکتر سعید گیوه چی دانشیار مدیریت بحران و HSE دانشگاه تهران در این دوره آموزشی به تشریح مفاهیم خطر در صنعت گاز کشور پرداخت.

در این دوره آموزشی تعاریف اولیه /نقطه فلش / اشتعال پذیری و انفجار پذیری درصنعت گاز تشریح شد و رفتارشناسی انفجارپودری و دمای خوداشتغالی نیز از دیگر موارد مطرح شده در این دوره آموزشی بوده است
این دوره نیز به مدت دو روز و با هدف بهره وری بیشتر در محیط کار توسط واحد آموزش شرکت برنامه ریزی شده است

مطالب مرتبط

IMG_20260524_122258_308

تداوم دوره های آموزش در شرایط مجازی؛ ثبت ۶ هزار نفر ساعت در خردادماه

photo28124501539

انتشار بیست و دومین شماره مجله الکترونیکی پالایشگاه فجرجم

وزیر نفت

احیای دو پالایشگاه گازی، مسئولیت جدید شرکت ملی گاز/ برطرف کردن آسیب پالایشگاه فجر جم در جریان جنگ ۱۲روزه کار بسیار ارزشمندی بود.

photo24797254795

اسرائیل و آمریکای جنایتکار تنها به فکر منافع خودشانند

photo24782902386

‌نخستین پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی / آمادگی جمهوری اسلامی برای همکاری با همسایگان

photo24539249740

بیعت کارکنان و خانواده بزرگ صنعت گاز کشور با حضرت آیت‌الله سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (حفظه الله)