آغاز اعزام کارکنان شرکت پالایش گازفجرجم به جزیره تفریحی کیش
رئیس منابع انسانی شرکت پالایش گازفجرجم از آغاز اعزام بیش از 800 نفر از کارکنان صنعت گاز به بندر تفریحی کیش هم زمان با راه اندازی مجدد فرودگاه توحید جم خبر داد.
به گزارش روابط عمومي شركت پالايش گازفجرجم،احمدرحيمي حياتي خاطرنشان كرد: از تعداد800 نفر اعزامی بيش از 560 نفر متعلق به شركت پالايش گازفجرجم ومابقي از همكاران ما در بهداشت و درمان صنعت نفت خواهد بود.
وي افزود: اعزام همكاران به تورتفريحي كيش تا 14 اسفند ادامه خواهد داشت و هر هفته در دو نوبت شنبه وچهارشنبه شاهد اين پرواز به مقصد كيش خواهيم بود.
رئيس منابع انساني شركت پالايش گازفجرجم ابراز اميدواري كرد با راه اندازي پروازهاي بيشتر به ساير مناطق كشور در سال جديد،ظرفيت هاي بيشتري براي اعزام همكاران به مناطق زيارتي و تفريحي ايجاد شود.
وي با تشكر از پيگيري هاي دايم مديرعامل پالايشگاه نسبت به توجه بيشتر به مسائل رفاهي و سلامت كاركنان تصريح كرد: منابع انساني شركت آمادگي ايجاد تحول در بخش هاي استراحت كاركنان اقماري كار وتقويت كيفيت غذا در همه رستوران هاي شركت است.
رحيمي گفت: از ديگر واحدهاي مرتبط مي خواهيم زمينه هاي توسعه خدمات دهي مناسب تر به تمامي بخش ها وكاركنان وكارگران را فراهم كنند تا منابع انساني نسبت به اجرايي شدن برنامه هاي خود اقدامات لازم را انجام دهد.